2010. szeptember 14., kedd

Bevezető sorok

Már egy ideje motoszkál bennem ennek a blognak a létrehozása - úgy látszik, most megérett rá az idő :) Még nem tudom pontosan milyenre sikeredik - gondolom, majd idővel kiforrja magát :)

Először arra gondoltam, hogy összegyűjtögetném a kis receptjeimet - vagyis inkább azokat az ételeket, amiket általában készíteni szoktam (nem túl sok!...) és azokat, amiket még nem készítettem el, de szívesen elkészítenék (még mielőtt valaki azt hinné, hogy olyan nagy konyhatündér vagyok... :) ) Aztán azon agyaltam, hogy jó lenne a mindenféle, táplálkozással kapcsolatos infokat is rendszerezni valahol... A Természetgyógyász folyóiratot gyakran olvasgatom, sokszor nagyon hasznos irományokat találok benne táplálkozás ügyben! Ilyenkor aláhúzogatom, bejelölgetem, amit fontosnak vélek, aztán persze elfelejtem melyik számban is találtam (ekkor elkezdem őrült tempóban sorra lapozgatni az egész stóc újságkupacot), vagy maga az újság kallódik el valahol (épp azért, mert annyira biztos helyre tettem...). Ezért, azt gondolom, az lesz a legjobb megoldás, ha ide kiírom ebben a témában mindazt, amit lényegesnek tartok, vagy amire adott helyzetben sürgősen szükségem lehet - s tán még másoknak is hasznára válhat a dolog ;)

Még annyit, hogy nem vagyok szakértő, csak egy laikus érdeklődő, aki szeretne egész-ségesen élni, táplálkozni, s ezért lelkesen keres-kutat ebben a témában, s igyekszik ennek megfelelően kialakítani az étkezési szokásait és étrendjét. Hát ennyi :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése